»Že danes vemo, da bodo prometni tokovi rastli hitreje, kot jih trenutna slovenska prometna politika iz naslova javnega razvoja javnega prometa rešuje.«
»Prometni tokovi se prilagajajo preteklim izkušnjam z zastoji in ljudje skušajo iskati druge prilagoditve med dnevi, kolikor je to mogoče.«
»Imamo najslabši javni promet v regiji, kar se kaže v zastojih tako na avtocestah, kot mestnih obvoznicah in nenazadnje v središčih mest. Tu bo nujno morala poseči država.«
»Če ne bomo okrepili javnega potniškega prometa, ki lahko vsaj delno prestreže promet na cestah, bodo zastoji neizogibni.«
»Občine same so marsikje nemočne. Ljubljana ima vendarle enega najbolje delujočih prometnih sistemov. Poseči bo morala država. Veliko težavo vidim v nedelovanju države.«
»Dokler ne bomo prometnega sistema videli kot celoto, ki jo sestavljata železniški in avtobusni promet, v mestih pa tudi nemotorizirana mobilnost, se bojim, da se ne bo nič spremenilo.«
»Vzgajamo nove generacije, navajene na avtomobile, in po navadi se učinek širše avtoceste ali dodatnega pasu nekje v od petih do osmih letih izniči. Se pravi, da si spet tam, kjer si bil.«
»Te prastare oblike vedenja že dolgo poznamo na sredozemskih območjih, kjer so jih poimenovali z urami popoldanskega počitka, kot je siesta, itd.«
»V takih temperaturah se začnemo kuhati. Če se ne moremo hladiti – in vsi se ne morejo, je edina rešitev, da se ti ljudje umaknejo kam, kjer je klima takrat ugodnejša.«
»Noben šport se ne bo mogel izogniti vplivom podnebnih sprememb. Za obstoj zimskih športov bo ključno, da upoštevamo cilje, postavljene v pariškem podnebnem sporazumu.«